Wednesday, August 24, 2011

Hopplöst fall


Min terapeut är maximalt skyddad. (känt namn. Oförvitlig.) Jag löpte dessutom risken att han skulle försöka få mig inlagd på psyket. Hur våga ifrågasätta honom? (i min psykiatriska journal står det att dom avfärdat honom. När han ringde.) (halleluja. Ge dom medalj.) Mitt självmord har jag (hittills) skjutit upp! (jag var så rädd för honom att jag trodde han var seriemördare. En grej som verkligen blev märklig när det framkom att Margit Norell även varit inkopplad på Thomas Quick.)
Vad han heter kan jag inte säga. (då stämmer han mig väl. Och säger att min berättelse om terapin bara är mina sjuka fantasier.) Men jag kan säga att Thomas Blomgren mördades på hans 19-årsdag! (även Boris Larsson i Viken dog på detta datum. På sin födelsedag. I en mystisk gasolycka i sitt växthus för 2 år sen.) (obs kan vara en slump.) Jag trodde t.o.m att han stått modell för Martin Vanger! (och Stieg lät Lisbeth Salander bo i huset bredvid min dåvarande bostad. Hade han snappat upp min historia?)
Vad som HAR hänt är det min terapeut gjorde i terapirummet. (ja plus den gången vi hade terapi hemma på min säng.) Kunde Gud komma ner och vittna - - - (suck. Ibland önskar man att detta kunde hända. Man sa "God is my witness!") (och så blev han det.)

No comments:

Post a Comment